EXAM MID YEAR -.-

Assalamualaikum guys ! :D


Heyy , Hello ! ;) Eh, dh lama rasanya saya tak updet blog kan ? Hurmm. Okay, firstly, sebab saya nak exam lah , tak boleh bukak internet lama sangat. Nanti nafsu meninggi. Hihi :3 and then sebab saya malas nak onl. Bukan ade ape pun. Facebook ? Tuihh ! Makin lama makin bosan kott. Seriuosly k :) then , twitter ? Benda alah ape tuh ? Binatang ape tuh ?Haha , saya jarang on twitter  k ? Alah , sekarang je pemes nanti korang buang twitter macam korang buang pesbuk kan ? Tahu dahhh....... Haha. Kalau tak tu , alhamdulilah. :D So, mah tittle for today  'EXAM MID YEAR' Maigod ! Awak awak awak semua tahu kan yang saya benci EXAM ?! Yeah, Damn Much ! :( tapi kalau takde exam , baik takpayah belajar right ? :( hmm , terima seadanya .


Harini exam Bahasa Melayu K1 and K2. Wish me luck k everibodeh :D korang ingat BM ni senang ? Kadang-kadang BI lagi senang dari BM k :p haha. *tu aku* dah agak dah. Hihi :3 Bahasa Melayu ni macam-macam nak kena hafal . Novel lah , sajak lah , tu lah inilah :\ haihh. *BI pun sama je* haha. Tapi , saya selalu dpt B for BM and Exam Mid Year ni saya haraaaaaaaaaaaaap sangat dapat A. Please Oh Allah :') Orang yang berusaha dye akan dapat apa yang dye nak right ? But , jangan lupa doa ! :D Cehceh Dania. Tak , saya cakap ni untuk diri saya jugak :) 


Tapi , yang palinng saya takut Math ! :'( k saya tahu saya tak pandai math. Eh , betollah ! *angkat tangan* Sumpah , math saya selalu 'D'. *muka tak malu* tapi ekceli math ni bukan lah susah sangat kan ? Kalau rajin buat latihan senang lah . *perli diri sendiri* hoho. Tapi ! InsyaAllah , saya akan buat yang terbaik. Sebabnya , keluar pelajaran Form1 gak :\ haihh. Menyemakss je. Haha. Klah , saya nak ucapkan Selamat Maju Jaya kepada semua yang akan mengahadapi exam k ? Buat yang terbaik. Kalau taknak buat untuk diri sendiri , buat untuk mak ayah. Sia sia je mak ayah bayar yuran , tapi markah exam ..... *perli diri lagi* haha. K papai guys. Best Of Luck and Wish Me Luck Too :* See ya ;)

Gambar tahun lepas . Hihi :3

Lotsoflove From Daniot x)