Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xD

Assalamualaikum Blogger *cara bagi salam dkt cikgu* Hihi



Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii XD pe kabaq hang hang semua ? *Haaaaaacum* pheww berhabuk bhai blog aku . Asal aku updet je mesti rupa blog pon aku updet. Lol . Aku ni jenis tak suka tgk benda yg sama. Kalau boleh setiap minggu nk tukaq rupa blog ni. Ekceli , tukar background je. *bataks* hahaha . Lol. Okay , nak cerita pasai pa harini ? Hmmm ............ Pada Zaman Dahulu ....... Lol sakai gilaa :p k ah aku cerita pasal......... Whatttttt ? Pasal exam ?! Sampai mati pun aku takkan cerita . Lol . Aku cerita pasal Sambutan Hari Guru SmkPu1 lah eh ? Eh eh eh ? Taknak dgr ? Lailai ~ kesah pulak aku ..... *annoyingface* haha. Cekidauuuuuuut ~


Ehem ehem ehem ... Test test test ... Lol. Kejadahnya lah aku ni ? :\ okay ,  tadi sekolah i ade sambutan hari guru peringkat sekolah taw. Eyuwwww :\ okay ! Serious kay ? :)  Hmm , tadi sekolah dania ade *berapa kali nak bagitahu ni?* haha , ade Sambutan Hari Guru 2012 SMKPU1 Peringkat Sekolah. *Fuhhh* haha . Okay , malam tadi dania call bonda Nia a.k.a Nuwin Jawzliwna *ehh ejaan nama dye bukan sebegitu buruk -.- lol* call dye suruh dye dtg rumah dania dulu sebelum pergi sekolah sbb Nia takut nak jalan kaki sensorang . Hihi . Percaya tak muka Dania ni seorang yang penakut ? Lol.


Then , esok pagi nya Nia call dye tanya dye kat mana , then dye kata dlm perjalanan lah ni . And , I was like Whattttttt ? Aku baru pakai baju sekolah , solat belum , kemas bilik belum , semua lah boleh dikatakan belum. Haha , then last kali , Nia tunggu Nurin berjanggut kt dpn rumah -.- fine wehh. Haha. Then , jalan lah kaki dgn dye pergi sekolah. Then , nampak Dina :) lepastu berkumpul segalak . Then , Dania kena bg goodies dkt guru kelas. Siot punya Daniel :p haha . Aku penolong je. Aku pulak kena bagi . Sioted. Dah ah susah nak cari Ustazah Zahrah nye pun . *betul ckp Hafiz lol* Haha , nasib baik ustazah pakai bj warna lain sikit dari yg lain. Lol. Tema tahun ni biru lembut like terqouise *aku tak reti eja :(* haha


Lepastu snap snap gambar bagai. Arysa ah paling batak nampak dslr. Hahaha . Hapelahh ... Then , masa nak pergi Dewan Terbuka tuh , kiteorg ter-nampak Senior kiteorg yg paling seporting kat dunia sosial tapi in reality sgt pemalu . Ehhhh ? haha . Pemalukah ? *wondering* Nama dye .... Jeng jeng ... Ha Ha Hafiz. Haha. Then , kiteorg nak tgkp gambar dye secara senyap or candid , dye sempat tgk and buat peace. Lol . Malangnya , aku dh tersnap masa kau belum kau buat peace harap maklum :p then tgk persembahan semua lepastu balik ...... Wuhuuu :D Masa balik kiteorg usyar semua budak hensem kat sekolah tu. Baru aku tahu ramai senior-senior sekolah aku yg hensem-hensem. Lol *Hafiz , jgn kembang* hahaha. 


Okaylah , dh stop . Panjang berjelar dh ni. Kalau cikgu suruh salin, mahu patah tangan aku siot ! Haha , nk layan twitter kejap . Bye , Assalamualaikum :D


Haaaaaa , tgk bila dye pandang aku , jantung dye berdebar. Awwhh <3 you so sweet. Lol

Semak kejap . K jangan gelak tgk gambar ni :p

Lotsoflove From DaniaTubies xD