Nothing ~ :)

Assalamualaikum ;)

Hey guys ! Boyfriend and girlfriend how are you ? ;) Good ? Ohyeah ! *merepek.jpg* haha , hmm today , sebenarnya malas nak hapdet , tapi tadi kan , tadi kan , tadi kan..... haha , sabar je korang en ? :p hmmm tadi pukul 3 kita buat homework math tapi separuh jalan , eh kita memang wajin buat kerja separuh jalan ni :p hahahaha. Lulzzzzz. Then , titew taktahu nak bakpe , titew edit gambo dari kul 5.30-7 lebih. Haha . Lama tak lama tak ? :p haha. K sumpah bosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ! Mama kita takde , dye pi jakarta. Hmm :( mummyyyyyy ! Cewahhh. Tampar jugak kang si Daniot ni :p k ah , korang tengok ah gambar yang saya edit tu eh ? kbabai. <3 Much love :D


Tenenene ~ n_n

Budak tengah tuh tak suka tangkap gambar :p haha.

Bye ~ Saya tidur dulu. Haha :p

Muka ika bajek suci :p

Young Forevah ~

Saya tahu saya comel. Dah diamm -.-

Hahahahahaa , tergolek-golek aku tgk gambar ni xD

Saya memang jiwang , tara tahu kaaa ? :p

Gincu murahan :p hahaha. Dah diam. Shuuuuut >.<

Saya suka gambar ni , suka gambar ni , suka gambar ni.Lol. Diamah. xD


K tu jea , jangan nak melebih. lenguh tangan aku . Hahaha. K ah , boboi. Salam semua :) *Miss you gaizz

Lotsoflove From DaniotNiot xoxo