No Tittle --'

Assalamualaikum , Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! :D

Hihi . Semangat semangat ! :p wehhh , lama gila aku tak hapdets kan ? Ni haaaaaa , tengah hapdet lah niy , sabaq . Hihi :3 awok awok semua sehat ke idokk ? Hidup lagi tak ? :p Choii ~ soklan apu kau tanya ni Dania oii ? Hahaha . Lol. *sila abaikan* Hmmm . Ekceli , i don't have an idea to wrote a post. And , second , penyakit malas tuh sentiasa ada pada diri saya *sila boo kan saya! Kuat lagi!* harhar. Yelahh , laptop ade je depan mata , tapi buat bodoh jea. Ceh cehh budak manyak maik maaaa ~ study lebih , laptop letak tepi . Puihhh ! Puihhhh ! *tolong tendang aku wehh* aku rase lah kan , mati hidup balik punn aku takkan hilangnya penyakit malas dalam diri ni . Ya Allah , tolonglah aku buang jauh-jauh penyakit malas ni. Pleaseeeeee :) sampai mama pun fed-up tengok penyakit aku ni . Hurmm :'( nak wat cano ? :p haha . Okaylah , korang nak aku certa pasal gapooo ? Hihi . Pasal dekat sekolah ? Oh , nothing terjadi . Takde pape pun lah yang best . Hidup saya hanya penuh dengan belajar , buku , kawan , musuh. *eh ada musuh eh ? Husyyooo ? o.O *

Haaaaaaaaaaa , masa minggu lepas , majlis penutup untuk minggu bahasa melayu kan , *benda tuh dah lapok dah Dania* haha , kesah hape aku , dengar jelah kan ;) awhhh <3 then , memang bosan gila *sebab aku tak dapat pape hadiah pun :p* then , nampak macam nak hujan , memang betul-2 hujan pun . Hahaha. And , nak tahu tak , masa ade orang nyanyi tulah hujan yang turun bagaikan mutiara .... lalalala. Haha , aku sudah kembali merepek -.-' k ah , sebelum  merepek ini lebih menular ke serata badan , baik aku blah , mokcik sebelah aku nih , dye nak pergi rumah Arysa dah , byebye *lambai tangan*

                                           Tolong bagi kaki dekat aku wehh :\ hahahaha

                                                  Errr. No komen lah awak :p

Lotsoflove From DaniaTeletubies ^^