Kem.

Hai , Assalamualaikum , Helo , Good Morning everibadi ! :D

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;) Ape khabar ? Sihat ? Oh , tak sihat ? Kenapa onl ? Lol. Hmm , taktahu kenapa harini rajin sangat tangan nak menaip. Oh , maybe sebab harini hari Jumaat ! ;) sekolah start pukul 2.30 hihi :p eh, btw harini saya kem lah awokk :p hihi. Tapi, saya dikira hadir , ok ? Hmm , pertama kali tag 'penolong ketua kelas' itu diberi kepada sahabat saya , Noor Adilah. Cehh , ayat tak boleh baku lagi ke wahai cik Dania? Lol.Ape? Nak tengok muka Adilah tuh ? Eh , kejap ye

  Haaaaaaa , tu diaaa ;) omey kan , omey kan ? *baik kau mengaku sebelum kena tendang* haha. Jahatnya :p

Okayh , dah ! Then , ni haaaaaaaa nak cerita pasal kem? Hmm , masa bulan februari yg lepas tuh kan , saya ade pergi kem taw ~ Kem tuh bersempena 'kem sahsiah and ko-kurikulum' like that *act tak ingat lah kem tuh ape nama dye. Haha. Kem tuh khas untuk 'Pengerusi and Naib Pengerusi Kelab, Unit Beruniform dan Permainan' *cough* haha. Saya , 'pengrusi petang bola tampar' hahahahaha.. Percaya tak , percaya tak ? *Baik kau percaya doh ! Kalau tak aku tampar kau bagaimana aku tampar bola itu* Lol saya merepek sila abaikan please ;) Act , kenapa saya cerita pasal ni ? Sebab saya rindu dekat kem tuh ! Dekat fasililator nya , cara mereka 'membuli' kami . *Buli kah ?* haha , tapi ada sorang abang fasi ni , memang saya adore dye sejak fiiiiiiiiirst-firssssssst kiteorg sampai . Awhhh <3 melting habis wa cakap sama lu ! Harhar. :p tak boleh fokus kalau fasi bagi penerangan kat depan , kalau dye ade sekali . Hahahaha. Lek ah , umur dye baru 19 . Haha , masih ade chances babe ! ;) *Eh , tu aku punya kau ambil siap kau aku bunuh and aku campak kat sungai.Biar takde kubur.* hahaha , lol. jahatnya aku ? harhar. Jokejoke .

Okayh , masa kem tuh kiteorg ade explorace gituuu . Kiteorg kump 1 , and menang explorace pun tempat pertama ! Eh , caya laaaaaaaaaaaahh. Haha *tepuk tangan untuk diri sendiri* lepastu , malam tuh , kena berjalan dekat hutan , Omai omai ! Scary kottt :| Err . And , bosan -.-' seriously bored k ? Lepastu, pagi esoknya ade jungle tracking ! Saya eksaited sebab first time pergi jungle tracking maaa ~ haha , dulu mana saya pergi kem. Start form 1 baru pergi k ? Hmm , saya tahu dulu saya pemalu .*cough* haha.And , dah sampai hujuuuuuuuuuung hutan tuh kiteorg mandi air terjun ~ Woooooo ~ tapi , saya tak mandi sangat sebab banyak sangat 'pacat' Errrrrrrr . Banyak kali kot pacat tuh naik kat tangan saya. Argggggghh ! Tak boleh ingat balik , nanti geli. And now bulu roma semua dah naik. Rambut saya pun dah pacak dah ni. Harhar *penipuan semata-mata* Hmmm , masa malam kebudayaan pun best gak ! :D hihi serunuk ;) Klah , saya nak siapkan barang kem ! Ohmaii ! Tak siap paking lagi ! :( byebye. See you , kalau saya rajin , saya update pasal kem pbsm ni k ? Okaylah , tgklah gambar kem kat bawah ni ;) ENJOYYYY ! :D

 Ni semua blur sebab abg fasi tuh kata tak boleh jalan dlm air , kena meniarap . GODAI ! Haha.

        Sempat lagi kiteorg posing . *eh group kiteorg je taw abg tu ambil gambar *terharu :')*

Heeeeeeeeee xD semua buat muka bajet :p lol. Ni lah group saya ;)

 Jangan tengok muka saya :\ haha . *senamrobik* ;)

Masa ni tengah menari chicken dance. haha. Omey tak saya *cardigan purple* :p

Masa ni sumpah ngantuk , mana taknya , tidur kul 3.50 bangun kul 5.30. Fine :)

Ketua group saya over :p *yg pegang hamper* kiteorg dpt tempat ke-3 kumpulan paling terbaik :p

Masa ni explorace. And , ade fasi yg tengah buat lawak masa tuh , so kami tergelak.And saya terpandang kamera :p lol.

Eh , gambar ni sesat :] hahaha . Love them :*

K dah habesssssssssssssssssssssss . Lol . Papai you owl's ;]

Lotsoflove From Dania Teletubies :*