Result , Kfine -.-

Assalamualaikum :)


Hai korang , pe kabaq ? Pheww ~ Jangan ah tanya dekat saya , saya sihat tak . Demam exam bhai ~ Okay , saya tahu saya takdelah pandai mana like korang . Tapi , yg saya tak puas nya , markah saya semuanya nak dekat A but still B ! Ehhhhhhhhhhhhhh , siuuuut ~ Okay , cikgu , bagilah saya dapat markah yang huntung-huntung sikit boleh *buat muka comel sedunia lol* betul weh , fedap ah cenggini ~ asyik-asyik dapat markah nak dekat A but B ! Weh , sumpah rasa cam nak bunuh je semua org yg dapat A tuh . *aicewaaaaaah . Okay , last , semalam masa dapat kertas geo kan , Rasyid dapat 75/75 is mean 40/40 okay , sumpah sentap . Wehh , pandai gila nak mati geo kauu ? Okay , malu gilaaaaaaaaa dengan dye . Yelah , saya tak suka geo sebab saya tak mahir 'bearing-bearing' segalak tuh . Okay , lepas ni aku belajar dgn kau eh ;) *again ! Buat muka comel :p lol* Ehhhhhhhhhh , jangan salah anggap haaaaa . Just nak beljar jea . Tak salahkan ;) lagipun , dye tuisyen , saya tak *eh , termasuk eh ? :p lol . k ah , nak out nak buat seni ~ seronok sikit ~ lol . Tapi cikgu yg ajar seni nya ............ Hahahahaha . paham-paham  jelah ye ;) K papai , Muaaaaaaaaaah :*  *flying kishhhh*

Lotsoflove From DaniaSmurfy xoxo